2014. augusztus 19., kedd

Chapter 9 - Rajongó lányok

Cassie szemszöge:

"El a kezekkel!" egy ismerős hang morogta. Meghökkentem, a fejemet azonnal felemeltem, tekintetemmel pedig Harry elképesztő magasságát vizslattam. Zöld szemei égtek, miközben lenézett Stirling-re, fölé tornyosult, és a szőke hajú fiú már csak egy árnyéknak tűnt a körvonalától.

"Mi a franc?" kiáltottam abban a pillanatban, amikor Stirling is lábra állt.

"Tessék?" nevetett, megfeledkezve arról a tényről, hogy Harry kezei ökölbe voltak szoríva.

"Oké, le kéne nyugodnod" mérgelődtem, és miközben felálltam, a székem csikorgott a padlón. Az egész testem reszketett, Harry teljes formájában remegett, nem leplezve a dühét.

"Oké, Stirling, köszönet....mindenért." motyogtam, és kibújtam a kabátból. "Te" Harry felé fordultam és rábámultam. "Gyere velem" mielőtt ellenkezhetett volna, Harry-t a kezénél fogva megrántottam, és minden tőlem telhetőt megtettem, hogy kivonszoljam a kávézóból, és hogy eltűnjünk Stirling közeléből.

"Mi a franc bajod van?" kiabáltam, amikor a bolt sarkához értünk.

"Vedd fel az átkozott telefonod, amikor hívlak!" morgott, a szemei olyan sötétek voltak, mint az éjszaka.

"Mi a fasz? Nem! Nincs jogod megmondani, hogy mit csináljak!"

"De. Van."minden szót, kihangsúlyozott, és a falnak nyomott. "Az enyém vagy" Erőteljesen az enyémre nyomta az ajkait.

Minden erőmet összeszedve eltoltam magamtól, és a tenyeremmel letöröltem a számat. "Nem. Nem vagyok. Maradj távol tőlem, Harry.!" megfordultam, túlságosan ideges voltam.

"Mit gondolsz, hova mész?" a mély hangja csengett a fülemben, miközben elkapta a derekam, és visszahúzott az épület mögé.

"Nos, kezdetnek olyan kurva messze elmegyek ettől a pszichopata pop sztártól, aki követ engem,  amennyire csak tudok. " ordítottam, és lábujjhegyre álltam, hogy nagyjából egy vonalba legyek vele. Zöld, égő szemei az enyémeket nézték, miközben kigondolta a válaszát.

"Én nem követlek téged" morgott.

"Oh, tehát leellenőrizni engem minden öt percben, aztán megkeresni, mikor nem válaszolok az tökéletesen normális olyan emberek között, akik még csak nem is ismerik egymást?" Amikor nem válaszolt, folytattam. " Annyira nehéz Harry Styles-nak azt elhinni, hogy lehetséges, hogy valaki nem szereti őt?"

"Úristen" sziszegte, és kezével befogta a számat, ezzel hatékonyan elhallgattatott. "Megpróbálsz megöletni minket?"

"Mi?" ordítottam, a hangom tompa volt a vasmarkától. Bámultam őt, és visszaemlékeztem az önvédelmi órára, ahova az anyám iratott be a nyáron. Olyan erősen, amennyire csak tudtam, a kezébe haraptam.

Felüvöltött a fájdalom miatt, és a kezét a mellkasához szorította. "A francba! Mi a fasz volt ez?"

"Ne legyél kiscica" morogtam. "Nem fogsz meghalni. Még nem vérzel"

"Te megharaptál engem?"

"Egy perc múlva már nem is fog fájni" a szemeimet forgattam, és eltoltam messze magamtól. Megint elállta az utamat. "Most komolyan? Azt akarod, hogy újból megharapjalak?"

"Mi a francért haraptál meg?"

"Te mégis mit tennél, ha valaki megtámadna?"

"Én nem támadtalak meg!" 

"Eltölthetsz egy kis időt és érvelhetsz a rendőrségen" kiabáltam, és lelöktem a járdáról.

"Tényleg, Angyal, a rendőrség?" kuncogott, és megfogta a csípőmet.

"Nem vagyok az átkozott 'Angyalod', most pedig engedj el Styles, vagy esküszöm, hogy sikítok" összerezzent, mikor meghallotta a vezetéknevét.

"Vedd lejjebb a hangod" figyelmeztetett, és körbe nézett minden irányban. Felvontam a szemöldököm, és eszembe jutott az a lány a zene boltból. Biztos meghalna azért, hogy beszélhessen vele. Észre vette, hogy megváltozott az arckifejezésem. "Ne tedd"

"Édes Istenem"visítottam, és utánoztam a lányok legmagasabb hangját. "Ez Harry Styles" minden ember körülöttünk elkezdett bámulni, az egész utca tőlem zengett.

"Jó szórakozást!" nevettem, és összecsaptam a tenyeremet, mielőtt megfordultam, hogy elinduljak. Harry utánam kiabált, de már ott is volt egy csapat lány, ahol azelőtt én álltam. A sikolyuk fülsüketítő volt, és nyújtóztak, hogy elérjenek egy kis darabot a göndör hajú fiúból.
Még egy pillantást vetett rám, mielőtt minden figyelmét a zokogó, sikító, és esküdöző tinédzserek tömegének szentelte. A pólója hátuljába kapaszkodtam, hogy eltűnjek a helyszínről. A lányok a hajamat tépték, a ruháimat húzták, a sikolyaik visszhangoztak a fejemben. Körmeiket az arcomba mélyesztették, nyomot hagyva a bal felén. Üvöltöttem, és összezsugorodtam, hogy elbújjak Harry mögött.

Megfordult a hangomra, az arcomat a kezei közé fogta, a szemeiből pedig aggodalom tükröződött. Megrándultam az érintésétől, amikor a keze hozzáért a vörös foltokhoz az arcomon. Lassan a csillogás eltűnt a szemeiből, a helyébe sötétség lépett, amikor felfogta, hogy mi is történt. A hónalja alá rakott, és eltolta előlünk a vad tömeget. Körbeöleltem Harry derekát, a fejemet pedig a meleg kabátjába temettem.

Ők csak követtek minket. Motyogtak, és szitkozódtak, közben Harry beütött egy számot a telefonjába, majd a készüléket a füléhez emelte.

"Juttass ki innen minket" kiabálta a telefonba. "Nem! Kurvára nem érdekel, hogy elfoglalt vagy. Szét tépik őt" folytatta és tovább terelt az utcán. Valójában már futottuk, de a lánycsapat üldözött minket.

"Tedd, amit tenned kell, a francba" morogta, mielőtt bontotta a vonalat. "Gyerünk" sürgetett, a hangja kissé meglágyult.

"H-hova m-megyünk?" ziháltam, a testem lázadt a második edzés ellen ugyanabban az órában.

"Fogunk egy taxit" azzal sprintelni kezdett. A tüdőm égett, és forró könnyek folytak le az arcomon, amik égették a friss sebeket. Mi a fasz folyik itt? A könnyek elhomályosították a látásom, így nem tudtam, hogy merre megyünk. Leléptünk, azt hittem, hogy átkeljünk az úton, de eltévesztettem a lépést és elestem a járdában. Az egyetlen, ami megmentett, hogy ne arcra essek, az Harry volt.

"Gyerünk Angyal, fel kell kelned" a hangja örjöngő volt, miközben nézte a tolakodó tömeget. Nem tudtam mozdulni. Zokogás tört ki belőlem, a testem lebénult a rémülettől.

Harry segített lábra állni, majd felemelt és a karjaiba vett. Ugráltam a karjában, miközben futott, de máris mégegyszer annyi távot megtettünk, mint eddig. Harry hirtelen megállt, és rám nézett, mielőtt finoman a lábaimra tett. Kezét a zsebébe tette, hogy fogadja a bejövő hívást. A lábaimból elszállt az erő, így lekuporodtam a lábai mellé, a térdeimet felhúztam, és összegömbölyödtem, mint egy labda.

"Hol vagy?" morogta Harry, és letérdelt elém, majd megfogta az arcomat. "Shhh, Angyal, ne sírj. Minden rendben lesz." mondta, és szünetet tartott a személlyel, akivel telefonon beszélt.

"Oké, igen az egy háztömbnyire van. Ne mozdulj. Mindjárt ott leszünk." Befejezte a beszélgetést, és újra a karjaiba emelt.

"Minden rendben van, Angyal, shhh, minden rendben van" mérgelődött, és kocogott az utcán, majd befordult a sarkon. Egy fekete kisteherautó várt ott, és Harry pont arra futott.

"N-Nem." sikítottam, és fészkelődtem a fogásában. Videók és hírek villogtak a fejemben. Nem ülhettem be abba a kocsiba.

"Shh, Cassie, ők barátok. Biztonságban leszel velük" Az ok, amiért abba hagytam a ficánkolást az volt, hogy a nevemen szólított. Mozdulatlan maradtam, könnyek áztatták folyamatosan az arcomat, miközben óvatosan leültetett az egyik hátsó ülésre, majd bemászott mellém. Egy termetes férfi becsapta mögöttünk az ajtót, és a vezetői oldalhoz kocogott. Fojtogató zokogás tört ki a mellkasomból, Harry a karjába húzott, és a hajamat simogatta.

Az utolsó dolog, amit hallottam, mielőtt a világ elsötétült az az volt, hogy " Shhhh, Angyal, minden rendben lesz. Most már biztonságban vagy."

Megjegyzés: Eddigi kedvenc fejezet :3 Ti hogy vagytok vele? :)

2 megjegyzés:

  1. Imádom, nagyon! :D
    Harry és Cassie megérdemlik egymást! :)
    Kérlek, nagyon, de nagyon gyorsan hozd a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  2. Imáádom! Siess a kövivel!!! :)))

    VálaszTörlés