2014. augusztus 1., péntek

Chapter 4 - Mit csinálsz?

Harry szemszöge:

Mi a pokol? Egyáltalán nem reagált semmit, amikor megtudta, hogy ki vagyok. Nos, ez nekem új.

Nehéz volt a vezetésre koncentrálnom. A tekintetem rajta tartottam, keresve őt, elidőzve a csupasz combján. A kiváncsiságom nem nyugodott, szerettem volna látni a bőre minden centiméterét a feszülős, fekete ruhája alatt. Néma volt és merev, mint egy tökéletes szobor.

"Lazíts, Angyal" nevettem, és láthatóan megijedt a hangomtól. Könyörgött nekem, hogy hagyjam ott a klub-ban, de ettől csak még többet akartam tőle. Volt valami bódító abban, hogy akárhányszor a kezemet rátettem a hátára, ő megijedt.

"Ne hívj így engem"

"Miért? Azt hiszem, ez találó" megfordult, hogy rám nézzen, a szemei összeszűkültek.

"Mert nem vagyok az Angyalod"

"Ah, tévedsz" kuncogtam, és tudtam, hogy ez nehéz kihívás lesz, de tetszett.

"Kérlek, csak vigyél vissza" suttogta, a kezét az ölében ide-oda mozgatta. Figyelmen kívül hagytam őt, bekapcsoltam a rádiót, és vigyorogtam, ahogy a dal lüktetett a hangszórókból.

"Oh, tell me, tell me, tell me how to turn your love on, You can get, get anything that you want-"

"Nem tetszik" morgott, és megnyomta a gombot, hogy tovább kapcsoljon.

"Mi? Nem szereted a fiú bandákat?"

"Viccelsz?" fújtatott. Óvatosan ránéztem, és figyeltem a reakcióját.

"Nem tudom, szerintem menők"

"Most komolyan erről beszélgetünk?"

"Nem olyan rosszak" morogtam, és megszorítottam a kormányt.

"Ismered őket?" nevetett őszintén, először az éjszaka folyamán. Felvontam a szemöldökömet, furcsa volt.

"Ami azt illeti, igen. Akarsz velük találkozni?" ajánlottam fel.

Megfordult, hogy rám nézzen, a szeme csillogott. Egy magával ragadó mosolyt villantott. "Talán"

"Nem tudod, mit veszítesz" vállat vontam, és tovább vezettem London külterületein.

"Hova megyük?" kérdezte és a tájat kezdte szemlélni. A gázra tapostam, hogy ne tudja elolvasni a jelzőtáblán lévő feliratot.

"Hova valósi vagy?" kérdeztem inkább, mert ez egész este nem hagyott nyugodni.

"Texas"

"Ah, nemrég voltam ott. Megérte"

"Miért?"

"A Texas-i lányok mindig szexik"

"Ha" felhorkant, mielőtt újra az ablak felé fordult.

"Mióta vagy itt?" 

"Nagyjából egy hónapja....a Richmond-ban tanulok" határozatlanul válaszolt a kérdéseimre, a ruháját csipkedte idegesen, folyamatosan a szegélyét húzkodta, amikor felcsúszott a combján. Alig hallottam őt, a szememet próbáltam a homályos úton tartani. Éreztem magamon a tekintetét, a válaszomra várt. Letértem a főútról, majd megálltunk.

"Mi - mit csinálsz?"

"Shhhhh" kuncogtam, és megfogtam az állát, kényszerítve az ajkait, hogy találkozzanak az enyémekkel.

Megjegyzés: Sajnos ez sem volt valami hosszú rész, ezért hamar végeztem vele :3 

1 megjegyzés: