2014. augusztus 23., szombat

Chapter 11 - Még sosem...

Sziasztok. :) Kicsit korábban hoztam a részt, mert megyek el hamarosan és csak holnap este jövök haza, megvárakoztatni meg nem akartalak titeket. :3 
+16!!

Cassie szemszöge:

Hisztérikusan vihogtam, és ziháltam. " Egy fiúbanda. Valóban egy kibaszott fiúbanda. Látnod kellene azokat a lányokat, Gwen. Olyanok voltak, mint egy kupac veszett állat. Nem tudom elhinni, hogy hogyan eshettem bele ebbe a szarba. " megráztam a fejem, és letöröltem a könnyeket a szememről, mielőtt legyőzhetett volna az az ártalmas folyadék. Forgott a világ.

"Ja, azt hiszem..." motyogott Gwen, és meglöttyintette a félig üres üveget a kezében.

"Mit?" kérdeztem, és csendesen nevetgéltem.

"Nos, azt hiszem, hogy illik hozzád. Megtartanám őt, fiúbanda ide vagy oda. Nem találsz még egy ilyen testet, és aki ennyire jó lenne az ágyban. "

"Gwen" kiabáltam. és megdobtam egy párnával, ami beterítette az üveggel a kezében.

"Mi van? Ez igaz!"

"Nem számít....azok után, ami ma történt" motyogtam. A fájdalomtól lángolt az arcom és a szívem. Nem értem, hogy miért érdekelt ennyire. Harry egyáltalán nem tett semmit, hogy elnyerje a bizalmamat. Úgy értem, hogy titokban követett? Ez nem normális. Mégis könnyek gyűltek a szemembe. Valami megváltozott korábban. Úriember módjára viselkedett és...kedves volt? Mikor megmentett, valójában aggodalmat láttam a sötét, jáde szemei mélyén.

"Nos, bassza meg, és a másik is.!" kiáltotta Gwen, és gyakorlatilag mellé öntötte az egész üveg tequila-t, amikor még egy kört akart önteni a poharainkba. Vettem egy mély levegőt, és elpislogtam a könnyeimet. A világ forgott, és nem tudtam abba hagyni a mosolygást az abszurd viselkedése miatt.

"Egészségedre" üvöltötte és a kezembe adta az italt.

"Egészségedre" a fele a padlóra folyt, amikor összekoccintottuk a poharakat. Az első három pohár után az égető érzés megszűnt, a fájdalom a szívemben elhomályosodott.
Miután eljöttem Harry lakásából, rádöbbentem, hogy elvesztettem a telefonom. Egy nyilvános telefonfülkébe mentem, ahol felhívtam Gwen-t, hogy jöjjön értem.

Csendben ültem, és az akkor már üres poharamat bámultam. "Gwennie, el kell neked mondanom vamit" a nyelvem belebotlott a szavakba, de megértette, és oda mászott, ahol én ültem, majd a szemeimbe nézett. Hogyan kellene ezt elmagyaráznom neki?

"Tudod, hogy miért nem....tudod....aludtam vele?" Egy zavart pillantással válaszolt. Biztosan elfelejtettem elmondani neki.

"Múlt éjjel....mi majdnem...nos...nem tudtam....akartam, de..... megijesztett." motyogtam, és lehajtottam a fejem.

"A francba..." morogta, és ivott egy kortyot egyenesen az üvegből. "Ehhez nem vagyok elég részeg"

"Mi?" nyafogtam.

"Csak nem tudom megérteni, hogy hogyan tudtad azt mondani, hogy nem. Láttad te már azt a srácot? Úristen, azok a kezek..."motyogta.

"Gwen, hogyan tudsz...nem is tudom...Gwen!"

"Tudod miket mondanak, ha egy srácnak ekkora keze van? És fogadok, hogy ez igaz. " az ajkába harapott, és rám nézett. Éreztem, hogy az arcom ég.

"É-én nem....nem aludtam vele, mert...én még sosem..." nem volt elég erőm, hogy befejezzem.

"Várj, ezt kibaszottul nem mondod komolyan, ugye?  Még sosem dugtál egy jót?" az arcom egyre forróbb lett, miközben a levegőben eljátszotta az egészet, és intim hangok hagyták el a száját.

"Nem, állj!" kiabáltam, amikor a csípője veszélyesen közel került az arcomhoz. A kezemet a fülemre tettem, hogy ne halljam azokat a hangokat.

"Nos, ez kurva szar" mondta, és szórakozottan rágcsálta a hüvelykujját. Szégyelltem magam, miközben az üres poharamat bámultam.

"Ezen változtatnunk kell! Addig nem mehetsz szórakozni, amíg meg nem történik, Miss Mary Virgin Mild."

"Mi? Nem. Nem fogom. Ez nem helyes."

"És senki más nem lehet, csak Harry Styles. Ő szexel a legjobban az Atlanti-óceán ezen oldalán....tudod, hallottam történeteket." nem várta meg a válaszom. " Azt mondják, hogy olyan dolgokat tud csinálni a nyelvével..."mosolygott, én pedig egy jó nagy kortyot ittam az üvegből. Nem akartam erről beszélni vele. Egyáltalán...soha nem akartam erről beszélni vele.

"Nos, meddig mentél el eddig?" kérdezte Gwen. Mérgesen néztem rá, mielőtt megfogtam az üveget, és egy nagyot kortyoltam belőle. Az égető folyadék elárasztotta a tüdőmet. Nem tudtam levegőt venni, miközben a mellkasom kétségbeesetten igyekezett eloszlatni a rossz közérzet forrását. Mikor végül újra tudtam levegőt venni, lehajtottam a fejem, a vonakodásom csak megerősítette azt, amire gondolt.

"Csak viccelsz, ugye? Mi a francot csinálsz te amerikai szórakozásképp? Tehenet fejsz és McDonalds-os kaját eszel?"

"Valamit. " nevettem, miközben az 'Itt jön Honey Boo Boo' első részét néztük.

Morgott. "Ki kell tolnod a segged a nagyvilágba. Ez így kurvára nevetséges"

"Nem, nem, nem." megráztam a fejem. "Nem, kérlek Gwennie."

"Oh gyerünk! Rendben leszel, megígérem. Talán egy kicsit lazítanod kellene."

"Nem, Gwen. Ez nem fog megtörténni."

"Rendbeeeen" morgott, és lehajtotta a fejét. A karjait keresztbe fonta a mellkasán. Duzzogott.

"Köszönöm" beleittam az üvegbe, és a kezébe adtam. Megforgatta a szemeit, mielőtt elfogadta, és motyogott néhány dolgot a szüzességemről.

Megjegyzés: OMG! :) Gwen beindult. :) És amúgy szerintem vicces, hogy Harry és Cassie is az alkohol segítségével akar felejteni. :D

2 megjegyzés:

  1. hát igen elég vicces lett ez a rész :D de várom a folytatást, kíváncsi vagyok mi lesz ebből :D ♥

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg nagyon érdekes rész lett! :D
    Kérlek SIESS a következővel! :)

    VálaszTörlés