2014. augusztus 2., szombat

Chapter 5 - Szükséged van rám

Cassie szemszöge: 

A szívem száguldott, vér dübörgött a fülemben, és a szorongás hatalmába kerültem. Már-már túl meleg volt a szűk sportkocsiban. Apró izzadtságcseppek jelentek meg a tarkómon és tenyeremben. Diszkréten próbáltam beletörölni a ruhámba, és lehúztam a ruha szegélyét is. Azt kívántam, bárcsak vissza vinne a klub-ba, soha nem kellett volna eljönnöm vele. Mi a francért gondolkozok ilyeneken?

Fokozatosan éreztem, hogy lassul a kocsi, és oldalra sodródik.

"Mi? Mit csinálsz?" kérdeztem, a szemeim kitágultak, és megfordultam, hogy kinézzek a hátsó ablakon. Az út fekete volt mindkét irányban, sehol nem voltak fények. Picsába. A pulzusom az egekbe szökött, Az ajtón tartottam a kezem, készen állva rá, hogy kinyissam.

"Shhhh" kuncogott, és megfogta az államat. Mikor visszafordultam, az ajkaink összetalálkoztak. Erős töltések haladtak rajtam keresztül, ijedten ziháltam. Nem sokáig tudtam visszafogni magam, a szemeim lecsukódtak, és elvarázsolt a csókjával.

A menekülésemnek annyi volt, és azt éreztem, hogy közelebb akarom húzni magamhoz. Küzdöttem a vággyal, és ökölbe szorítottam a kezem, hogy ne túrjak bele a hajába.

"Angyal" mély hangjával figyelmeztetett, mielőtt ajkait erősebben préselte az enyémhez, és kiharcolta a bejutást a nyelvével. Tudtam, hogy el kell tolnom, és meg kell szöknöm, amíg van idő, de nem tudtam.

Tudtam, hogyha elfutnék, abban a másodpercben elkapna. De azt is tudtam, hogy nem akarok elfutni. Félelem és adrenalin keveredett a véremben, felgyorsítva a száguldó pulzusomat, és lelassítva a légzésemet.

A kezeivel körbekerítette a testemet, ügyesen felemelt és áthúzott az ölébe. Karomat a nyaka köré fontam, és az ujjaim a fürtjeivel játszadoztak, húzogatva őket.

Hallottam a reszelős nevetését, miközben az összeérő mellkasunkra pillantott. Gyakorlatilag látni lehetett, ahogyan a szívem dübörgött.

Ajkát az enyémnek nyomta, és belenyögött a csókba, továbbra is a mellkasához szorítva engem. Az egész testem megremegett, amikor az egyik forró kezét a csupasz combomra csúsztatta.

Kifulladva elhúzódtam, és a hasamban csomót éreztem. Minden, amit akartam, az volt, hogy elszökjek, és elfelejtsem, ami történt, de tudtam, hogy meghalok, ha most befejezzük. Volt benne valami, ami ott tartott, függővé tett. Ledermedtem, amikor belegondoltam, hogy mi fog történni, ha nem indulok el most azonnal. Közelebb húzott, és ajkaink megint találkoztak. Gyengéden a mellkasára nyomtam a tenyerem, hogy egy kicsit ellökjem magamtól. Egy mérges, és frusztrált morgás vibrált a mellkasában. A szája egyszerűen csak lecsúszott a nyakamra, és gyengéden beleharapott. A fájdalom apró tűszúrásnak tűnt.

"Nem...nem szabad...azt hiszem...vissza kellene mennünk" suttogtam, majd könnyek jelentek meg a szememben. Az ajaki lejjebb csúsztak a kulcscsontomra. Ziháltam. A fenébe is, olyan keményen csinálta.

"Kérlek" próbáltam meg mégegyszer, de a mondat elfeledettnek tűnt, amikor a combomat simogatta, közel a csípőmhöz.

"Lazíts, Angyal" dorombolta, és a keze még feljebb csúszott. Összerezzentem, amikor hosszú ujjával a csipke bugyimhoz ért.

"Ne - nem. Vigyél vissza" erőltettem a szavakat, ahogy csak tudtam. Jeges, zöld szemeivel bámult rám, harag kavargott bennük. Lassan elhúzódott, körmeit erősen a húsomba vájta. Tudtam, hogy ettől a bőröm majd véraláfutásos lesz. Folytogatott a sírás, és nem engedtem neki, hogy továbbra is hatalmaskodjon rajtam.

"Igazad van" a hangja olyan volt, mint az acél, szinte belém hasított. Félénken visszahúzódtam az ülésbe. Beindította a kocsit, és visszatért az útra. Újból az ablakon bámultam ki, és néztem a csillagokat. A gyomrom kavargott, tudtam, hogy nincs olyan smink, ami eltakarná a zúzódásokat reggel. A fogaimat csikorgattam, mert dühös voltam. Nem, ezt kurvára nem fogom megismételni. Nincs több zúzódás, és nincs több törött csont. 

A göndör hajú fiúra néztem, és sziszegtem "Egy seggfej vagy" nyersen elvigyorodott, és tovább nézte az utat.

"Azon gondolkodsz, hogy feljelentesz, ugye? Feljelentesz? Nem fogsz" volt valami a hangjában, ami magával ragadott. "Önként jöttél el velem"

Mikor válaszolhattam volna, folytatta "Szükséged van rám."

"Tévedsz" gyorsan válaszoltam, de tudtam, hogy az egész csak egy hazugság.

Megjegyzés: Hamar hoztam ezt a fejezetet, mert nagyjából 1-2 hétig nem leszek, nyaralás miatt. :)

2 megjegyzés: